Heeeep İstediğim Oldu!

2011 bana oldukça iyi geldi. Bir önceki yıl çok üzülüp ağlarken meğer çok güzel şeylerin taksidini ödemişim onu anladım...

Yeni bir iş, yeni arkadaşlar, hoş muhabbetlerle başladığım yıl birkaç ay sonra büyük bir mucizeyi getirdi.

Minik pembe ayacıkları, kapalı gözleriyle parmağıma sarılan, kucağıma aldığımda bütün derdi tasayı unuttuğum, ben doğurana kadar dünyanın en harika bebeği olduğunu düşüneceğim (eee bu kısmı ablam okumaz umarım:) ) Kaan'ıma kavuştum, teyze oldum.

2011 içinde birlikte güldük, birlikte hasta olduk, yedik, kustuk, oynadık, uyuduk, emekledik. sayesinde güzel ailemin de neşesi katlandı, birlik beraberliği arttı.

Çok şükür ki yılın daha 5. ayında hayatımın bir diğer mucizesi karşıma çıktı ya da ben onun karşısına çıktım:)

"Nesini seviyorsun?" sorusuna hayatımda ilk kez cevap veremediğim muhteşem insan hayatıma girdi. Çünkü sevgi için koşul gerekmiyor bunu yaşayarak öğrendim.

Çok mutlu oldum, çok mutlu ettim, birlikte güldük, gezdik, üzüldük, en civcivlisinden aşık olduk, heyecanlandık, hayatımızın en önemli ve zor kararını tereddüt bile etmeden aldık...

"Hiç öyle değilimdir!" dediğim birçok şey oldum. keza o da aynı şekilde...

Korkularım da oldu, karşılaştığım zorluklar da..

Kayıplarım da oldu tabi, kırgınlıklarım da...

Hayatımda en değer verdiğim insanlardan birini kaybettim ya da o kayboldu...

Ailenin ne kadar önemli bir şey olduğunu anladım. Birlikte hareket ettikçe sevdiğim insanlar yanımda oldukça, bana kusurlarımı- eksiklerimi bilmemi sağlayıp, yüzüme vurmadıkça ne kadar şanslı bir insan olduğumu anladım.

Her şeyin başının sağlık olduğunu bir kez daha öğrendim.

Şimdi yeni yıla girerken umutla, dualarla hepimizin daha da iyi olmasını diliyorum. En çok yardıma ihtiyacı olan için birleşip, destek olabilmeyi sürdürmemizi, 31 aralıktan sonra beni bekleyen yeni hayatımın çok daha güzel olmasını istiyorum, rica ediyorum hatta buna yalvarırım bile ben bea!


Herkese mutlu, HUZUR'lu, sağlıklı, aşk'lı, hayırlı yıllar dilerim...

Sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neye Programlandık Böyle?

Tek kullanımlık sabır

En Az 1 Spartalı Ve Bengü