Ofiste Dedikodu Robin Hood'ları Avlama Teknikleri!

Gülümserken gözleri istemsizce japon bebeleri gibi kısılan hatun kısmından korkacaksın...

Zira "Çok samimiyim, aman sana sempatimden ölüyorum" ayağına yatıp, tırnaklarında senin adına kazdığı mezarın topraklarını taşıyan hatun kişisi iş hayatının en dikkatli olunması gereken hususlarından...

Kıskanç kadını cımbızla bulma metodu!

Seni her yalnız yakaladağında "Aaaa güzelim hasta mısın?", "Çok kötü görünüyorsun", "Tatlım senin neyin var? mutsuz musun?" sorularından mutlaka en az birini duyuyorsanız, karşınızdaki yoluk saçlı hatuna dikkat etmekte fayda vardır.

Evet insan kötü görünebilir, bazen keyifsiz de olabilir ama bunu sormanın bir adabı vardır ki haftanın en az 5 günü çalışan bir elemanın devamlı hastalıklı ya da mutsuz olma ihtimali zaten yok denecek kadar az bebişim!

Haydi onu da geçtim de İnsan Kaynakları'ndan daha mı insansın güzelim? Onlar çalışmamda bir problem görmedi de sen mi rahatsız oldun? Hem karşından halay çekerek mi? kaşık çalarak mı geçeyim? Keyifli olduğumu ispatlamam için çirkin suratına gülücükler saçmam gerekiyorsa işte o çok zor be şekerim!

Her gülümsemediğim anda "aaaa sevgilinle ayrıldın sen galiba çok mutsuzsun" sorusunu çarpık ağzında abuk bir somurtmayla yöneltmenin mantığı nedir?

İnsan sevgilisi yokken gülemez mi? Ki bir derdim olduğunda ne zaman gelip omzunda ağladım da bana boş zarf atıyorsun?

Belki seni görünce suratım asılıyordur? Keşke bu ihtimal üzerinde biraz düşünebilsen... Düşünebilsen dedim ne yazık ki bazen insanlardan kapasiteleri üzerinde şeyler bekliyorum.

Azcık uğraşsam, pskikolojinde bir daha hiç kapanmayacak derin yaralar açmayı da bilirim ama kahretsin hala iyi niyetliyim!

Hörmetler!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neye Programlandık Böyle?

Tek kullanımlık sabır

En Az 1 Spartalı Ve Bengü