Anne Hathaway ile bir gece!


Geçtiğimiz hafta pek sevgili erkek arkadaşımın babamla tanışması hadisesisinin, bünyede yarattığı stresle karışık heyecanın bir tepkimesi olarak tuhaf senaryolarıma bir yenisini ekledim sanırım...

Erkek arkadaşım, bizim evimize geliyor. Maaile oturuyoruz sohbetler muhabbetler... Bu kısımlar evet heyecanlı fakat çok hızlı geçiyor. Buradan anlamam lazımdı ki finalde bir kıllık yaşanacak!


Sonra saat geç oldu diyerek, sevgili babacığım gayet rahat bir şekilde erkek arkadaşımın evimizde yatıya misafir olmasına pek sevineceğini söyleyip odasına geçerek fosur fosur uyumaya başlıyor(!)
Aslında olayın kopuş yeri burası. Paçasından geleneksellik akan babamın bu radikal kararı bana büyük sinyaller vermiş ama vah ki o sırada olaya ayamıyorum.

Buradan bari anlamalıydım ve tedbiri elime almalıydım ama bir telaş bir panik geçiyor saniyeler...

Sonra tüm iyi niyetim ve coşkumla "biz gençler uyumayalım hayde biraz daha oturalım" diyorum ki...

Efenim odadaki gençleri tanıyalım!

Bengü
Bengü'nün pek sevgili erkek arkadaşı
Anne Hathaway!

Ben odayı uyunabilecek hale getiriyim derken onların kendi aralarında bıcırdaması zaten yeteri kadar can sıkıcı değilmiş gibi birden kendimi ayıcıklı pijamalarımın içinde buluyorum.

Tamam ev halidir, pijamalarım ve pasaklı halim kronikleşmiştir amaaa fark ediyorum ki bir pejmurde benmişim...

Anne'e baktığım an dünyam başıma yıkılıyor! Hatun pijama niyetine deri siyah bir tayt giymiş üzerinde tüllü müllü birşeyler! Odada kedi kadın gibi dolaşıyor. Söylediklerini de duyamıyorum! Sanki o koca ağzından çıkanları duysam

anlayacağım gibi!.. Aman yarebbim ölür müsün öldürür müsün?

Buradan sonraki kısımlar hafif flu yaşandı tabi... Çünkü kabus bununla da sınırlı kalmadı... Can havliyle hatunu evden savuşturayım derken birden 3'müzü farklı bir evde buldum. Üstelik bu evin özelliği: "benim birazdan o evden çıkacak olmam!"

Saat geç olduğu için kapının önünde bitiveriyorum. Anne'le erkek arkadaşım da yalnız kalmasın mı bunun üstüne!

Kurt adamla vampir de gelse en baba korku filmine taş çıkaracağız. Gerim gerim gerilmiş bir ortam...

Kapıda ıslak kedi yavrusu bakışlarımla, erkek arkadaşıma "bari eve bıraksaydın hıı?" derken kapı yüzüme kapanıyor...

...kapının etkisiyle herhalde uyandım çok şükür!

Gündüz salataya limon sıksam gecesi rüyamda gördüğüm için dün Anne Hathaway fotoğraflarına bakarken içime bir kurt düşmüştü zaten de bu kadar abartabileceğimi düşünmemiştim.

Gerekli gereksiz her ayrıntıyı kabusa çevirebilme özelliği olan biri olarak yalnız olmadığımı biliyorum.

Ama "ben de bu konuda iddialıyım" diyorsan kapışırız. Onu baştan söyleyeyim :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neye Programlandık Böyle?

Tek kullanımlık sabır

En Az 1 Spartalı Ve Bengü