Roaccutane Günlükleri -3

İlaca 9 Eylül 2011'de başladım. Şu an 15 Kasım, aradaki hasta olup kullanamadığım 2 haftayı saymazsam, 50 gün kadar olmuş. 3 Kasım'dan beri 40 mg'a çıkardığım doz sayesinde, son bir haftadır Roaccutane'la yüzümde kuruma ve pullanma hız kesmeden devam ediyor:)

Birkaç yeni sivilcem çıkmış olsa da öyle "suratınız çiçek bahçesine dönecek" kehanetleri hala gerçekliğini ispatlayamadı. Konuyla ilgisi var mı bilmiyorum ama sık sık baş ağrısı yaşıyorum.

Yüzdeki kuruma için L'oreal Hydrafresh su bazlı kremi kullanıyorum ve oldukça memnunum. Hiç yağlandırmadan nemlendiriyor ve pul pul dökülmeyi önlüyor.

Bepanthen kremle yaşadığımız fırtınalı ilişki beni kesmediğinden Bepanthen merheme geçiş yaptık, doktorumun isteğiyle...

Ve bence merhemin tadı daha güzel ama yine de çileklisi, karpuzlusu falan çıkarsa hayır demem sevgili Bayer yetkilileri:)

Burun kanaması çoook hafif, diş eti kanaması da bu sabah ilk kez yoğun bir şekilde yaşandı. Ama korkulacak bir durum yok. Kendi halinde geldi geçti. Sivilceler kuruma yoluna girdiler, o açıdan pek mutluyuz.

Cildim bebek poposundan bile yumuşak oldu. Derim inceldiği için, zaten utandığımda kızaran suratım artık güldüğümde, heyecanlandığımda, sıcakladığımda kısacası her fırsatta kızarıyor.

İçi dışı bir ergen gerisi gibi duygularımı saklayamıyorum :)

Islak mendil, atkının ipi hatta öpücükle bile alev alev yanan yanaklarıma bu sayede makyaj da yapamıyorum; çok doğal bir insanım sayesinde...

Günde 40 mg Roaccutane, E vitamini ve nemlendiriciler ile yolculuğuma devam ediyorum :)

Gelişmeleri aktaracağım :)

Yorumlar

  1. Doktorunuzun ismi nedir acaba? ben de yıllardır denemek istiyorum fakat iyi bir doktorla olması şart..

    YanıtlaSil
  2. merhaba,
    doktorum adı Naciye Mirata, internet sitesinden ulaşabilirsiniz. http://www.drnaciyemirata.com/
    ben şimdilik çok memnunum doktorumdan çok ilgili ve kontrollü. geçmiş olsun size de.

    YanıtlaSil
  3. Benim gibi yer yön sorunu olanlar için tarfi edebilir misiniz acaba bu yeri :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neye Programlandık Böyle?

Tek kullanımlık sabır

En Az 1 Spartalı Ve Bengü