Dikkat! Bu yazı vasıtalı kinaye içerir

Konuya yine bir itirafla başlayacağım ama çok kızıyorum!

Herkes bu kadar iyi, bu kadar dürüst, tertemiz kalpli, kalbindeki merhametinden gözleri yaşaran insanlarsa kötü insanlar kim? Nerede yaşıyor?

İtirafıma yanaşayım: “Evlilik programlarını izliyorum.”

Fırsat buldukça izleyip, eğleniyorum. Sinirden fenalaşıp televizyon başından kalkana kadar kafa dağıtmak için birebir. İnsan toplumu daha iyi analiz edebiliyor. Çünkü “sen”den ve “senin gibiler”den farklı tipleri bir arada görme imkanı buluyorsun. Ayrıca çok da güldürebiliyor insanı. Gayet eğlenceli olduğu kısımları var…

Bugün yine televizyon açıkken “artık yeter!” dedim, isyanım geldi. Hemen dile getirmek istedim. Herkes çok iyi çok dürüst... Eeee?

Bir kere sen o yaşa gelene kadar kaç kalp kırdın, illa ki terk ettin, terk edildin, çoğunuz boşanmış bile. Hep mi karşındaki insanlardı kötü olan? Sen hiç mi kötü düşünmedin? Hinlik yapmadın?

Madem hep onlardı “tu kaka” olan. O zaman şimdi hangi cesaretle iyi insan arıyorsun? Oraya katılan yüzlerce insanın da karşısına bugüne kadar hep zalimler çıktıysa, yıllarca itilip kakıldıysanız dünyada hala iyi insan yaşama ihtimali yüzde kaç?

Karşındaki insana çamur atıp kendini temize çekmek çok kolaymış. Çoğu zaman da işe yarıyor. Ama bunu deneyen insanların karşısına çirkef insanların çıkmasını dilemeden de rahat edemiyorum…

Ayrıca bir insanı asla kendisinden dinlememek lazımmış… Ben bunu öğrendim.

Ve karşındaki insana güvenip bir işe başlamamak lazımmış… En kötü ihtimali düşünerek, altından tek başına kalkabileceğine güvenip giriştiğin işten kazanç sağlayabiliyorsun.

Ve asla, kimse için “tanıdım” dememek lazımmış. Çünkü bir insanı ancak kendisini gösterdiği ölçüde tanıyabilirsiniz.

Naçizane çıkarımlarım bunlardır.

Arayışlarda da iyi olsun, güzel huylu olsun yerine ortak çıkarlarımız olsun, mutlu oluruz demek lazımmış sanırım. Sahte mutluluklar için birebir çünkü böylesi…

Ve evet! “İzdivaç programı” izlediğim için gözlerimde görünmez bir siyah bantla sokağa çıkma potansiyeli barındırıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neye Programlandık Böyle?

Tek kullanımlık sabır

En Az 1 Spartalı Ve Bengü