Ütopik adımlar bunlar!

Uzun süredir birlikte yaşadığım keyifsizliğimin, kronikleşmemesi adına birkaç çözüm önerisi getirdim kendime. Aldım, kabul ettim aslında ama kamuyla paylaşmakta da yarar var. Gelelim benim 5 günlük kalkınma planı sonuçlarıma…

1-Maddeler halinde açıklayacağım. (bu birinci madde evet )

2- Operasyonuma şu harekatla başlamayı uygun gördüm: Bakırköy’de kapısına kesin bir dille “adres sorma!” yazan pet shop’cu amcaya, her gün adres sorup kaçacağım! Zaaflar da bu kadar açıkça belirtilmez ki güzel amcacığım…

Bu enerjiyle başlayan yolculuk katlanarak devam edecek tabi. En heyecanlı yerinde durmak bana yakışmaz…

3-Geçen gün sahilde tuttuğu balıkları sayarken “gelin birlikte yiyelim” diyen arkadaşı yeniden bulup, kendisine balık sevgisi tattıracağım. Hem de “Balık öyle yenmez, böyle yenir” temalı şiir yarışması tadında.

4-Halkalı Belediyesi ile ortak bir çalışmaya imza atıp, eski mahallemizde camdan çöpünü fırlatan teyzenin evine bir çıkarma düzenleyeceğim. O içimde kalmıştı…

5-Lokasyonu tam kestiremesem de her sabah “arkadaşlaaaar” diye bağıran mahalle horozuna toplum bilinci aşılayacağım.

6- Düğünlerde Demet Akalın’ın “Evli, mutlu, çocuklu” şarkısını çalan çiftlerin arasında uyuyacağım! Arkadaşım siz zaten evleniyorsunuz şu an! “Kimler kimler yuva kuruyor, ben niye kuramıyorum?” derken aslında kimi kandırıyorsunuz?

7-Evimin 50 metre ötesinde, önünde kocaman “bu arsa satılık değildir” yazan arsayı almak için girişimlerde bulunacağım, bulunamazsam arsa sahibinin hislerini anlama yoluna gideceğim. O yazı haybeye yazılmaz oraya…

8-Galatasaray’ın yıldız oyuncularından Harry Kewell’a mail atıp, yaşlanınca CHP’li Onur Öymen’e benzeyeceğini müjdeleyeceğim. Evet bu çok heyecanlı olacak.

9- Bu madde için de çalışmalarım var ama 5 günde o kadar da kalkınamam diye vazgeçtim. (bknz: aslında silmeye gönlüm razı gelmedi kendisini)

Dağ bayır seken bir sevgi pıtırcığı olarak gezdiğim günlerime dönüş çabalarım için görüş ve önerilerinize açığım tabi ki. 1 hafta sonra sonuçları paylaşmayı ümit ediyorum. Dikkat ederseniz söz vermiyorum :)

Yorumlar

  1. ortaköydeki bol kepçeciyi bol büyük bir kepçeyle denize doğru kovalamak.

    eski evin altındaki kasetçiyi bir odaya kapatıp bütün gün kolonlardan bangır bangır kahtalı mıçı dinletmek.

    veee gereksiz bi mutluluk içinde gezen sevgililerin arasına girerek 'bizimkiler'deki sarhoşun:
    - bizim bi tanıdık vardı... ile başlayan cümlelerinden kurmakta benim seninle yapmak istediklerimdendir.
    saygılarımla arz ederim =)
    Su

    YanıtlaSil
  2. ahahah çok güldüm yaa
    hepsine varım diyorum arzınız ve arzunuz dahilinde hazır ve nazırım :)

    YanıtlaSil
  3. benim enerjim Keban'da yok heheytt :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neye Programlandık Böyle?

Tek kullanımlık sabır

En Az 1 Spartalı Ve Bengü