Feodal Hanım'dan Notlar...


Türk milleti uyuma!

Ülke toprakları parsel parsel satılıyor!

Bir parsel de ben aldım da o sayede emin oldum.

Edindiğim topraklarla kendi feodal beyliğimi kurup, at üstünde bütün gün çekirdek çitlerken zalımlık (-ı ile okuyunuz) yapma niyetindeydim… Ama hayallerim ‘su’ya düştü.

Bugün gezmetif aktivitelerimden dönerken, manava uğrayıp alışveriş yaptım. Çok hamarat olduğumdan kelli, eve gelir gelmez yemek yapma niyetiyle mutfağa daldım. Aldığım patatesleri soymak üzere kendilerini bir kaba boşalttım.

O an bir ferahlama hasıl oldu, zenginliğin verdiği hisle birlikte… Toprak sahibi olmak böyle bir şeymiş. Arazimi parmaklarımın arasında tutarken Anadolu’nun ılgıt ılgıt esen rüzgarını yüzümde hissettim. Vatan kokusunu içime çektim… Toprağı ellerimle ufalayıp akan suya teslim ettim…

Çok dramatik oldu benim için de evet!

Çünkü alışveriş deham sayesinde bugün patates değil, bildiğin çiftçi amcanın tarlasının bir miktarını söküp getirmişim.

Patatesleri temizlemek 15 dakikamı alınca toprak ağası olmanın o kadar da kolay bir iş olmadığına kanaat getirdim.

Sorun benim seçiş tekniklerimin reforma ihtiyaç duyması mı? Yoksa satıcı amcanın yükte ağırlık yapma arzusu muydu? Çözemedim… Şu ‘cüzdanı koltuk altına sıkıştırıp pazara gitme’ eylemi üzerinde biraz daha çalışmam gerekiyor. Farkındayım.

Benim adıma üzülmeyiniz. Ev hanımlığı ruhumdan güç alarak ustalaşacağım. Azimliyim :)
(Not: İlk 2 satırımda ciddiyim!)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neye Programlandık Böyle?

Tek kullanımlık sabır

En Az 1 Spartalı Ve Bengü